2017/2018
Tisztelt Szülők! Kedves Diákok!
A 1102/2020. (III. 14.) Korm. rendelet értelmében a koronavírus miatt a köznevelési és szakképzési intézményekben új munkarend bevezetése valósul meg:
„2020. március 16. napjától az iskolákban a nevelés-oktatás tantermen kívüli, digitális munkarendben kerül megszervezésre;
A fentiek értelmében a tanulók nem jelenhetnek meg az iskolában, viszont ahhoz, hogy sikeresen teljesíthessék a tanévet, aktívan részt kell, hogy vegyenek a közös munkában!
Intézményünkben előzetesen megtörtént a szülői/tanulói online elérési lehetőségek rögzítése, valamint tudomásunk szerint minden tanuló/szülő eléri az e-Kréta felületét.
2020. március 16-án minden osztálytanító/osztályfőnök e-mailben felveszi a kapcsolatot osztálya tanulóival/azok szüleivel, s tájékoztatja őket a következő időszakban folyó oktatás technikai megvalósításáról. A továbbiakban az oktatás az e-Kréta napi szintű használatával, valamint a szaktanárok által meghatározott, a tanulók rendelkezésére álló taneszközökkel (tankönyvek, munkafüzetek, digitális oktatási segédletek) tantermen kívüli munkarendben zajlik.
Azoknak a tanulóknak, akik nem rendelkeznek internet-hozzáféréssel, külön egyeztetést követően, más módon biztosítjuk a továbbhaladás feltételéhez szükséges információkat, tananyagot. Kérem az érintett szülőket, hogy telefonon vegyék fel a kapcsolatot az intézményegység vezetőjével, illetve az ügyintézést biztosító alkalmazottjával!
Ahhoz, hogy a 2019/2020. tanév tantervi követelményeinek sikeres teljesítése megvalósuljon, mindenkitől maximális együttműködést kérünk!
Ügyintézéshez a következő telefonszámokat vegyék igénybe:
20-2147219 (igazgatási ügyintézés)
20-3438082 (gimnázium/igazgatási ügyintézés)
20-7700857 (1-6. évf./igazgatási ügyintézés/Gyula)
20-3718998 (1-8. évf./igazgatási ügyintézés/Nagykamarás)
20-3445121 (gazdasági ügyintézés)
Gyula, 2020. március 15. Petróczki Zoltánné
intézményvezető